آموزش قدم به قدم ساخت شمع مایع در خانه

در این مطلب قصد داریم نحوه ساخت شمع مایع را به شما آموزش دهیم تا بعد از خواندن این مطلب با انجام مراحل ساده بتوانید شمع مایع خانگی بسازید. 

چگونه شمع مایع رنگی خانگی بسازیم؟

یکی از زیباترین کارهای تزئینی برای میز شام یا قهوه، شمع مایع است، هنری که می‌توانید سال‌ها از پرداختن به آن لذت ببرید. نقش شمع مایع رنگی در زیبایی و دکوراسیون خانه بسیار پررنگ است. ساخت شمع‌های مایع ایدئال برای گذراندن اوقات فراغت و هدیه‌ای عالی برای آشنایان به مناسبت‌های تولد یا سالگرد است. اگر به تزیین منزلتان با شمع علاقه دارید بهتر است شمع‌های موردنیازتان را خودتان بسازید.

وسایل موردنیاز:

  • لوازم تزئینی
  • روغن شمع مایع
  • فتیله

کافی است ظرف موردنظر را پیدا و از صد درصد نشکن بودن، نشت ‌نکردن و ترک‌‌ نداشتن آن اطمینان پیدا کنید. مراحل ساخت کاملاً ساده است. اول ظرف خود را تزئین کنید. می‌توانید با قرار دادن تیله یا اشیای پلاستیکی کوچک دیگر این کار را انجام دهید. توصیه می‌شود از اشیای سبک استفاده نکنید زیرا روی سطح شمع مایع شناور می‌شود. سپس داخل ظرف، روغن شمع مایع بریزید. حالا نوبت به فتیله‌ی شمع می‌رسد. فتیله را داخل ظرف گذاشته و بگذارید نیم سانتی‌متر بالاتر از سطح ظرف باقی بماند. فتیله شمع در جای شیشه‌ای یا طلق سوراخ‌دار معلق خواهد ماند. حالا نوبت این است که شمع زیبای خود را بسازید. برای ساخت شمع مایع می‌توانید از مواد مختلفی مانند پارافین مایع، الکل و دیگر مواد اشتعال‌زا استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از روغن شمعی گیاهی، غیر سمی، با ماندگاری شعله‌ی طولانی‌مدت، بدون بو و دود می‌باشد.

سخن پایانی

در این مقاله، ساخت شمع در خانه را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله توضیح دادیم. برای آموزش های بیشتر پیج اینستاگرامی @newsad_shm را دنبال کنید.

سوخت شمع مایع با تنوع زیاد در رنگ و رایحه آماده ارسال می باشد. جهت خرید فتیله، ظرف های مخصوص شمع و انواع مختلف روغن شمع با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های روغن شمع مایع نیوساد:

  • سوختن یکنواخت و طولانی‌مدت
  • عدم ایجاد بوی بد
  • بدون دود (برای تجربه‌ی بهتر از فتیله‌های نازک و کوتاه استفاده کنید)
  • زیست تخریب پذیر 
  • ایمن و پاک
ظرف روغن شمع مایع رنگی

شما می توانید به دو روش محصول خود راخریداری نمایید

خرید سوخت شمع ۴۰۰ سی سی (در رنگ های مختلف)

برای خرید عمده این محصول با شماره های ذیل تماس بگیرید: ۵۶۷۱۷۰۸۱-۰۲۱ ، ۸۸۹۹۴۶۰۴۰۲۱

شماره تلگرام : ۰۹۹۱۷۵۲۵۳۰۲

برای دانلود کاتالوگ شمع مایع و شیشه های پیرکس از اینجا کلیک کنید.